Måndag igen

Nu är det en ny vecka igen, nästa vecka är det höstlov i skolan för tjejerna. Terese ska förmodligen jobba hela veckan.
Vad Carro ska göra vet jag inte riktigt.

I går var vi och köpte ny mer mat till hunden, sprang lite med dammsugaren annars var det väldigt lungt här hemma.

Till middagen gjorde jag för första gången Wallenbergare, lite kladdigt under tillagningen men slut resultatet blev riktigt gott.

I dag och i morgon är Sami i "skolan", han ska förnya sitt Behörig Ingenjör leg.

Jag ska snart gå ut i stormen med hunden sen ska jag sitta här och vänta på att fönstret till Terese rum ska komma.

Under tiden ska jag fortsätta plugga teori.

På onsdag ska vi ha "kalas" här för Zita fyller 5 år.



Här är hon ca 13-14 veckor.


Ca 4 1/2 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0