Lite klart

I morse var det bara för mig att kliva upp samtidigt som resten av familjen eftersom fönster montörerna skulle komma 7.30.

Det har varit svinkallt här eftersom det var ett stort hål i köksväggen. Men nu har vi i allafall en ny altandörr och 2 nya fina fönster i köket. Senare i dag mellan 11-14 ska 4 fönster till komma så då ringer jag montören igen. Dom skulle visst komma hit i morgon och fixa resten.

Sen är det ju bara Terese fönster kvar eftersom det var lite special.

I går kväll var jag på styrelsemöte hos en granne, det var väl som vanligt. Inte så himla spännande.

Nu ska jag äta lite lunch sen ska hunden få en liten promenad.

Senare samma dag:

Klockan 14.05 kommer DHL med 4 fönster till. En sak som jag undrar lite över är hur kan man ha lastbilskort när man inte kan köra den, det är andra gången samma kille kommer med en leverans hit och han fixar inte att köra upp lastbilen på gården. Jag får lov att gå ner och hjälpa honom och putta upp pallen.

I morgonbitti kommer montörerna hit igen och fixar dom 4 fönstrena som kom. Som sagt tidigare så kommer Terese fönster lite senare.

Måste börja kolla lite på IKEA's sida på persienner, jag vill nog ha bruna träpersienner i vardagsrummet och vanliga till sovrummen. Köket behövs det inte några.

Sami skulle köpa mat med sig hem idag jag har ingen lust att laga nåt idag.
Jag måste åka ivägoch handla direkt i morgon eftersom jag ska göra en bulgursallad till Carro som hon ska ha som lunch på gympatävlingen i helgen.

Nej nu ska Zita få sin middag som även idag består av torrfoder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0