Grattis "lilla" vovven!

I dag fyller våran hund Zita 5 år!


I morse blev det ingen sovmorgon för min del eftersom min man inte kliver upp ur sängen när klockan ringer. Hämden är ljuv kan jag lova.

På förmiddagen åkte jag i allafall och handlade. Middagen i dag blir Isterbandslåda.
Jag gillar verkligen ICA's nya kokbok, min inspiration har varit slut ett tag. Frågar man familjen om middagstips får man bara svaret "köp nåt gott" mmm bra tack.

Nu har jag väldigt mycket bra tips och förslag.

Snart ska jag gå och möta Terese, hon ska ner till bowlingen med kyrkan.

Den killen Thomas som Roomservice ska till i kväll har jag jobbat med, kanontrevlig kille.

På lördag kommer svärmor hit och sover, hon ska på årsmöte med husvagnsföreningen. Det ska bli kul.

Nej nu ska jag ta med mig födelsedags hunden på en promenad.


Kommentarer
Postat av: susanne

Hej tjejen!

Just nu tycker jag inte att det händer något hemma med köket, det är möten, födelsedagar, rally och vet allt som kommer imellan.... Jobbigt blir det eftersom jag inte klarar allt själv... Nog om detta. Kan tyvärr inte ladda ner något på datan eftersom jag inte har något program för det... Tagit slut det jag haft och nu måste man betala massor med pengar för att använda detta... Vet du något ftp-program som är grattis och lätt att förstå...

Ha det gott! Låter gott med dina maträtter för tillfället...

Kram Susanne

2008-10-22 @ 22:46:44
URL: http://www.seq60.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0