Att jag aldrig lär mig

Det blir ingen nattvandring för min del. Min värk just nu är fruktansvärd. Jag har ju fortfarande ont efter att jag stog och pressade massor med potatis härom dagen och i dag passade jag på att kratta tomten och sopa altanen. Vi har 3 stora ekar ett par lönnar och några björkar så det blir ju lite löv.

Med facit i handen så vet jag ju att jag får ont när jag gör statiska rörelser. Hoppas bara att jag inte kommer att ha så himla ont i morgon för jag vill köra lite.

Kvällen blir att tillbringa i soffan på rygg med bla Idol.

Kommentarer
Postat av: Dimitra

Hej Anette!



Usch vad trist att behöva ha ont. Hoppas det går över snart och att du känner dig frisk och pigg som en nötkärna imorgon.



Kram

2008-10-17 @ 21:06:36
URL: http://www.metrobloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0