Snö snö snö och bak

Vaknade i morse med världens träningsvärk. Terese och jag var ju och handlade i går och vägen till centrum består bara av uppförs backar även på hemvägen. Våra vagnar vägde säkert närmare 1 ton. Det kändes som så i alla fall.Sen att det var glashalt och typ 5 sandkorn gjorde ju inte saken bättre. Jag gick och spände mig hela tiden.

Men det bevisade ju i och för sig att jag fortfarande har vissa muskler kvar eftersom dom verkligen gör sig till känna i dag.

Jag har precis skickat i väg Sami och Terese till affären för lite handling. Just nu sitter jag och väntar på att saffrans degen ska jäsa klart.

Snöat har det gjort i mängder i natt och det snöar fortfarande. Det är så mysigt med snö, det blir ju lite ljusare ute. Längtar till nästa helg när man kan plocka fram alla adventsljusstakar.

På eftermiddagen i dag ska vi upp till grannarna och fixa deras el, vi och vi nja Sami fixar och jag är social.

Nej nu piper timern så nu är det bakning som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0