Snart är det helg igen

I dag har jag inte gjort någonting förutom promenerat med hunden två gånger. Det har varit en riktigt off dag idag.
Vaknade kl 8 av att telefonen ringde men Carro var snabbast att svara.

Hon började sent i dag och skulle åka till Jonas efter skolan.
Terese är på sin praktik så hon kommer hem senare.

Morfars status: Det var som i förrgår, talet är något bättre men fortfarande svårt att höra vad han säger. I dag vid 3 tiden skulle han flytta till geriatriska? avdelningen. Han äter pencillin för lunginflammationen.

I morgon är det fredag och det innebär ju helg igen. På lördag har vi ju städdag här i området så om jag känner vissa grannar rätt kan det luta åt att det blir bastu och öl på kvällen. Det kan bli kul.

Jag har ett möte i morgon klockan 12 men jag ska försöka åka och hälsa på morfar om jag hinner.

Snart är det dags att börja fixa middagen så den är klar när min älskade man kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0