Regn regn regn.......

Jaha då var det fredag igen och det regnar riktigt ordentligt ute.
Jag hade tur att det var uppehåll när jag åkte och handlade, men precis när jag kom hem började regnet.

Min brorsa kom hit och käkade lunch och tog en fika, det var trevligt. Vi satt och snackade en stund innan det var dags för honom att återgå till jobbet.

Terese är just nu på gymnasiemässan och Carro ligger som vanligt och sover i soffan.

Jag ska snart börja med maten, i dag blir det helstekt fläskfile med salami och potatisgratäng.
Sami slutar ju om en halvtimme så jag får väll sätta fart.

I kväll blir det i allafall Idol. Vad som händer resten av helgen har jag ingen aning om ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0