Nu är morfar hemma

I dag kom morfar hem till sin lägenhet. Mamma åkte med honom från sjukhuset. Direkt när han kom hem så kom personalen upp med en ny säng till honom, en sån man kan höj och sänka då även huvud och fotändan.

Han hade ätit lite lunch på sjukhuset innan han åkte hem, det är ju bra.
Jag var där ett par timmar och hälsade på. Han har ju fortfarande jättesvårt att prata, han försökte berätta något för mig men han blir så arg när han inte får fram orden.

Jag lyckades i alla fall få honom att skratta några gånger, det kändes riktigt bra.

Jag frågade morfar om jag skulle ta med mig hunden någon dag då sken han upp och svarade ja.

I morgon skulle sjukgymnasten komma upp och träna med honom.

Min huvudvärk vägrar släppa och läkaren har fortfarande inte förnyat mitt recept. Det känns ju lite surt att köpa 2 st migräntabletter receptfritt för 187:- när jag kan få 18 st tabletter för 193:-. Det är ju bara att hålla tummarna att det har släppt i morgon.


I morgon 28 november har jag och Sami varit tillsammans i 10 år!!!!!

Grattis till oss!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Grattis!!

2008-11-28 @ 08:37:09
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0