Morfar är piggare nu

Terese skickade ett sms till mig på förmiddagen att hon skulle åka med sin mormor och morfar upp till sjukhuset och hälsa på sin gammelmorfar.

Det var ett glädjande besök, morfar stog upp i en gåstol, han hade fått tillbaka sväljreflexen och han hade ätit ordentligt med mat. Talet är bättre men det är fortfarande lite svårt att höra vad han säger.

Nu väntar dom bara på att morfar ska få komma upp på en vanlig avdelning, han ligger ju fortfarande på intaget.

Det var bra att morfar var så pigg när Terese följde med upp.
Hon får nu skjuts av mamma och pappa till sin pappa för hon ska på innebandy träning ikväll.

Carro kom hem för en stund sedan och hon är just nu väldigt social,sitter i soffan och sover.

Angående min övningskörning så bestämde Sami att från och med nu ska jag köra vart vi än ska. Mmmmm

Nej nu ska jag kolla lite på tv innan min läkare ringer.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Han är en kämpe, din morfar. Du ska se att du får fira hans 100-års dag! :-)

2008-11-03 @ 16:23:39
URL: http://wingren.blogg.se/
Postat av: susanne

Hej Anette!

Skönt att din morfar verkar repa sig igen... Jobbigt med alla sjukdomar...

Kram Susanne

2008-11-03 @ 21:49:11
URL: http://www.seq60.se
Postat av: susanne

Hej Anette!

Skönt att din morfar verkar repa sig igen... Jobbigt med alla sjukdomar...

Kram Susanne

2008-11-03 @ 21:49:27
URL: http://www.seq60.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0