Kallt ute

Måndag igen, Carro har varit ledig i dag. Hon åkte nyss i väg till Årstaberg för att träna själv innan gympaträningen.

Vi har inte gjort speciellt mycket idag nån av oss, jag var på en promenad med hunden. Det har ju blivit riktigt kallt ute. Nu räcker det ju inte att ha väst på sig längre, dunjackan åkte på. Måste börja leta efter min mössa.

Min kära man får handla i dag när han åker hem från jobbet, det är ju inte riktigt moppe väder just nu.

Terese kom hem precis från sin praktik. Hon var så snäll att hon gick ut med hunden på en gång. TACK SNÄLLA!

Hon har ju börjat spela innebandy i Balrog och skulle egentligen träna i dag men hon hade tydligen trillat på jobbet och slagit i ryggen så hon hoppar träningen i dag.

Mamma och pappa åkte som vanligt till morfar i dag. I morgon ska pappa till onkologen på SÖS för provtagning och läkarbesök. Om proverna är bra så blir det cellgifter på onsdag. Håller tummarna.

Nu ska jag kolla lite på tv innan Sami kommer hem och matlagningen börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0