Jag ser det snöar.............

Nu snöar det på ganska bra ute. Synd bara att det är så blött.

Vi åkte i väg till K-Rauta förut och köpte ett nytt lysrör till bänkbelysningen i köket. Nu ser jag ju igen när jag lagar mat.

Just nu håller jag på att bakar rågbröd,jag känner att jag är inne i en liten kreativ period. Hoppas att den stannar ett tag eftersom jag måste baka mer till Terese födelsedag den 24 november.

I morgon ska ju Terese till sin praktik och Carro ska till skolan. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, funderar på om jag ska börja med lite julstök, baka lite till kanske rulla egna köttbullar försöka hitta recepten till dom finska lådorna.
Sami vill ju ha lever, kålrot, potatis och morotslådor.

Snart är det dags att laga middag också, i dag blir det tunt skivad och marinerad  fläskfilé med ris och sås.

Nu ska jag återgå till köket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0