Iskall torsdag

I dag har det varit riktigt kallt ute, minusgrader i stort sätt hela dagen.

Det känns som telefonen har gått varm här hemma i dag. Så fort jag rest mig upp och varit på väg att göra något så har det ringt. Det är ju kul i och för sig men det vore ju roligare om samtalen sprids ut lite.

Terese har varit på sin praktik i dag, hon ringde precis när hon slutade och talade om att hon hade fått köra bil i dag i garaget. Häftigt tycker jag. På måndag får hon ju faktiskt börja övningsköra på riktigt om hon vill. 

I morgon hoppas jag att det är moppeväder för jag behöver handla  massor, jag ska ju baka massor i helgen till Terese födelsedag.

Min bror ringde precis och talade om att dom kommer hit på söndag och grattar T.

I morgon ska det formodligen vara vårdplaneringsmöte på sjukhuset för morfar. Mamma ska ju vara med för att föra morfars talan. Det är ju meningen att han ska till ett korttidsboende snart. Vi hoppas ju naturligtvis att han ska komma till Vårbergs sjukhem om dom fortfarande har kvar den typen av boende.

Nej nu ska tv´n få min fulla uppmärksamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0