Helg och gårdsstädning

I dag har jag hunnit med en hel del.
Jag har varit på utvecklingssamtal i skolan. Efter det åkte jag till SKHLM och gick in på Kjell & Co för att köpa en multifjärrkontroll. Jag är så trött på att ha 72 olika kontroller på bordet i vardagsrummet.

Sami har nu fixat alla inställningar så nu har vi en kontroll till tv'n, dvd'n, Xboxen, boxen och förstärkaren.

Jag var nere i föreningens garage och lånade en skottkärra eftersom vi har gårdsstädning här i området i morgon. Vi har ju lite trädgårdsavfall själva som behöver slängas.

Terese har en kompis som ska sova här i natt så dom lär ju sitta där nere och poppa förfullt. Carro är hos sin pappa.
Terese åker dit i morgon för deras pappa ska ha inflyttningsfest.

Det blev inget besök hos morfar för min del idag, ska försöka åka dit någon gång under helgen.

Vi ska kolla på Idol i kväll sen är det lika bra att lägga sig eftersom det är uppställning på gården kl.9.00.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0