Varit och klippt pappa

På eftermiddagen åkte jag över till mamma och pappa för pappa behövde klippa sig. Mamma frågade i morse om jag kunde komma förbi någon dag för pappa behövde fixa till frisyren.

Jag tog med mig Samis nya trimmer, mamma hade inte sagt något till honom så det blev en liten överraskning.

Jag frågade om mamma skulle utföra jobbet men det vägrade pappa. Sagt och gjort jag satte igång och klippa honom och det blev riktigt bra.

Pappa är lite korkad, han ville betala bensinpengar men jag gick inte med på det då ville han betala pensionärs pris i alla fall. Hmmmm skulle inte tro det.

Om en kvart ska jag iväg på styrelsemöte, undrar vad vi ska prata om idag då...........

Nej nu skajag dricka upp mitt kaffe innan jag ska gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0