Onsdag

I dag har det varit en halvjobbig dag, har haft ganska ont.

Jag skjutsade Terese till skolan åkte vidare och handlade.
Tvättade lite och fixade disken.

Jag har till och med sprungit runt med dammsugaren och sen hittade jag ett vardagsrums bord under alla tidningar.

Terese hade bara en lektion idag så hon kom hem tidigt. Jag passade på att sova en timme på soffan, jag vet inte varför jag är så fruktansvärt trött.

I dag ska Carro jobba på Gröna Lund, Sami ska hämta henne senare.I morgon ska hon på Andreas brorsas utspring.

Vi ska åka och köpa en del av virket till altanen i morgon, så det blir bygga av i helgen.

Pappa var på SÖS i dag för sin cellgiftbehandling, han fick träffa läkaren eftersom han har sån fruktansvärd hosta. Lungorna lät jättebra men han fick hostmedicin och order om att blir det inte bättre ska han åka direkt till akuten.

Terese vill ha glass från MC Donalds så jag ska ge henne lite pengar så får hon gå och handla.

Ha det så bra, lämna gärna en kommentar.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Du har blivit utmanad :D

2008-05-29 @ 01:04:21
URL: http://milansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0