Onsdag mitt på dagen

Terese är hemma i dag också, hon låter lite bättre nu så det blir skola för henne i morgon.

Jag har varit iväg och handlat lite lunch till oss.

Om en stund kommer mamma och pappa förbi och lämnar tillbaka pajformen dom lånade till pappas födelsedag.
Vi får väl se om dom vågar sig in på fika eller om dom står i dörren. Jag är i allafall väldigt kaffesugen just nu.

Jag håller på att försöka övertala min man att vi ska åka ner till Danmark en helg snart och köpa öl inför altanbygget, det lär ju behövas och gå åt.

Jag fick göra ett litet stopp i skrivandet för mamma och pappa kom och jag fick mitt kaffe.

Middagen som ska serveras i dag blir renskavsgryta med kantareller och hemlagat potatismos.

Nu ska jag kolla igenom posten och titta lite på tv.

Kommentarer
Postat av: Hönsakadorran

Renskavsgryta är inte fy skam, här har det varit köttbullar till middag.

Kram

2008-05-21 @ 22:17:53
URL: http://honsakadorran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0