Fredag kväll

I dag har det varit ytterliggare en varm dag.
På förmiddagen åkte jag först och tankade, sen åkte jag och handlade.

Käkade lite lunch innan promenaden med hunden.  Mamma ringde och sa att hon och pappa satt på trappen hos oss och ville ha kaffe.

Så det var bara att sätta fart hem. Vi fikade och satt och snackade i skuggan ett bra tag.

Carro och Andreas kom hem, det blev ingen tatuering för Carro idag och hon var inte glad över det. Har full förståelse för det jag hade också blivit skitsur.

Terese hade 3 polare med sig hem så det blev många runt middagsbordet i dag, jag stog och stekte hamburgare till hela Skärholmen kändes det som.

Carro åkte in till Gärdet med trion eller vad dom kallar sig.

Efter maten åkte Sami och jag till ByggMax och köpte massor med skruvar och beslag så i morgon börjas det på allvar.
Vidare åkte vi till Bauhaus och köpte 3 st jätte snygga lampor som vi ska ha på altanen.

Fikasugna blev vi så vi åkte hem till Robban och Maria och drack kaffe. Vi passade på att gratulera till tomtköpet.

Nu ska jag kolla på Ondskan sen ska jag SOVA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0