Tråkig dag

I dag har det inte hänt så mycket, det är ju så tråkigt väder ute så promenader med hunden är inte heller så upphetsande.

Jag sitter just nu i telefonkö till FK, måste få ett intyg hemskickat att mitt sjukbidrag  är förlängt till april 2009 som ska skickas till jobbet.

Den här veckan har inte pappa några läkarbesök/behandlingar inbokade. Nu börjar man se ganska bra att håret sakta men säkert försvinner.

Mamma och pappa ska försöka åka i väg på en Ålands kryssning snart, det tycker jag att dom gör helt rätt i.



Här är senaste skolkortet på Carro!!!!!!!

Vi ska scanna in Terese´s kort också.



Hittade ett kort på Terese innan hon klippte sig kort.

Nu kom Carro hem från skolan så nu ska jag prata lite med henne.

Det är helt OK att lämna kommentarer.

Kommentarer
Postat av: carro

du får den ngn dag det LOVAR jag!!
love you

2008-03-03 @ 22:06:39
URL: http://qwinnah.blogg.se
Postat av: Anneli

Va fina kort =)

2008-03-04 @ 20:50:04
URL: http://milansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0