Torsdag morgon

Redan torsdag, oj oj.

I går gick jag en långpromenad med hunden vilket var riktigt skönt.
Jag passade även på att jaga dammsugaren ett varv, det behövdes eftersom hunden fäller lite och drar med sig en hel del grus.

Carro bjöd hit Andreas på middag, det var jättetrevligt.
Terese var på sin träning, hon behöver det.

I dag då vad händer.......
Ja det var ju inte kul när man vaknar och ser att det har snöat ute, jag hade tänkt åka moppe till affären med det är nog ingen bra idé.
Eftersom det inte har varit någon vinter det här året behöver det ju inte komma nu.

Förra året i mitten av mars låg Terese och jag ute på framsidan och solade i bikini, det skulle vara mysigt att göra det igen. Det känns som man skulle behöva lite färg på kroppen för att känna sig lite piggare.

Nu ska jag kolla klart på Vakna med The Voice.

Kolla in på Carros blogg, jag har fått Dagens Ros av henne!!!!!!!

www.qwinnah.blogg.se


Nu har jag ringt och bjudit hit Carros faster, farmor och farfar med sambo till 18 års "kalaset" nästa lördag.

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon! :)

2008-03-06 @ 07:47:21
URL: http://cazzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0