Tisdag morgon & eftermiddag

Då var det tisdag igen med andra ord snart fredag.
Den här veckan är ju ganska kort eftersom det är påsk. På fredag ska Sami till Åkersberga och göra klart Anna och Urbans larm, jag har inte bestämt mig för om jag ska åka med eller inte.

På lördag ska Sami och jag till mamma och pappa för att äta middag, ungarna ska till sin farmor på middag.

I går åkte Carro till Linköping för att kolla på hockey, det gick ju inte så bra för Djurgården.

I morse när jag vaknade så var det ca 1 dm snö ute, inte kul. Alla blommor som kommit upp är nu översnöade. Det är ju faktiskt jättefint ute när det är snö men den kom ju lite väl sent.

Jag tror att jag håller på att bli förkyld, i går kväll så frös jag hade ont i halsen. Jag gick faktiskt och la mig redan klockan 21.00 så jag har sovit ordentligt.

Det kan ju vara en reaktion sen helgen, fibron brukar göra sig påmind ett par dagar efteråt när man har stressat.

Jag hoppas att det är fibron som spökar så jag inte blir sjuk för då är det inte nån bra idé att jag följer med till mamma och pappa. Jag vill ju inte att pappa ska bli sjuk nu, han ska ju ha 6:e cellgiftbehandlingen på onsdag nästa vecka.

Nu ska jag kolla klar på Vakna med The Voice.

Ha en bra dag i snön och kör försiktigt.


Nu har det hunnit bli eftermiddag och vi har ätit middag.

På dagen gick jag och grannen en långpromenad med Zita i snöstormen. Det var riktigt skönt men lite småblött.

Carro ringde och ville att jag skulle komma till Skärholmen med hennes presentkort för hon skulle handla.
Snäll som jag är så gick jag dit, passade även på att ta med mig en tygblomma som morfar skulle ha.

Med andra ord så gick jag upp och lämnade den till honom sen satt vi och pratade en timme innan det var dags att gå hem.

Jag mötte upp Terese utanför mitt i hagelskuren som kom, det kändes som det var popcorn som kom ner från himlen. Vi hade sällskap hem för Carro och Gabbi skulle gå och äta sen åka vidare till träningen.

I kväll ska vi kolla på Sverige Campar. Nu är det fika dags.

Sköt om er.

Kommentarer
Postat av: puffeltufflan

Svar på min blogg:

Men gumman tack.. men inte behöver du vara orolig!
Jag har haft lite annat och göra och sen har datorn varit upptagen på kvällarna.. ja ungarna du vet *ler*

Vi mår bara bra här...
här snöar det av och till men det smälter innan den når marken

Sköt om dig med i massor!

Kramar det varmaste, till dig!

2008-03-19 @ 14:07:47
URL: http://puffeltufflan.wordpress.com
Postat av: Familj på tre<3

Neeä, jag blir så irriterad, men men =) Glad påsk till er med! Ha det gott =D

2008-03-19 @ 14:15:51
URL: http://JosieJoos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0