Sverige campar

Rågbullarna som jag bakade på dagen blev jättegoda. Jag får väl lov att baka ett par gånger i veckan nu framöver.
Måste baka bullar till Carros 18 årsdag, Terese konfirmation och min 40 årsdag, det lär ju gå åt lite fikabröd.

Carro och hennes kompis Gabbi var här och åt middag innan dom skulle på träningen.

Vi har just kollat på Sverige Campar på TV4+, vilka roliga människor. Man saknar ju faktiskt husvagnen en hel del.
Camping livet är ju så mysigt, fast jag fick ont av våran säng i husvagnen så sov jag så himla skönt.

Det skulle vara så mysigt med husvagn igen, men det är ju ganska mycket som ska göras hemma när man har hus med tomt, visserligen är våran tomt inte så stor men den ska skötas i allafall.

Nu får det vara nog för idag, snart ska jag gå och lägga mig. Sov gott.


Kommentarer
Postat av: carro

kolla min blogg :D

2008-03-05 @ 21:33:15
URL: http://qwinnah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0