Söndag kväll

Då har den här dagen snart gått.
Vi skjutsade tjejerna till lägenhetsvisningen, jag följde med dom och kollade. Andreas kom dit och dom åkte vidare till Hässelby för att en av kusinerna fyllde år.

Sami och jag åkte och handlade lite på Coop.
Vi åkte till mamma och pappa med dom var inte hemma så vi åkte hem till oss. Jag började baka, gjorde en dubbel sats bulldeg.
Jag bakade både vanilj och kanelbullar. Det lär ju gå åt en hel del bullar när det både är Carros 18 års dag, Terese konfirmation och min 40 års dag. Jag lär ju få baka ännu mera bullar, för här hemma finns det vissa som inte höjer sig med 1 st bulle nej man måste äta 5 st..............

Nu i veckan måste jag börja handla allt som ska vara i pastasalladen som ska serveras på lördag.

Jag ska fortsätta kolla på tv, nu är det LA ink, nyss var det Miami ink så himla bra program.

Nu har vi kollat på sveriges roligaste program förutom  (Björn Gustavsson), I en annan del av Köping
dom är så himla roliga och verkar vara jättemysiga.

Nu kollar Carro och jag på  Wallander´s Marstermind, Carro tycker att den är lite läskig hon säger att hon inte kommer att våga flytta hemifrån......... ajdå hon kanske ska hålla sig till barnkanalerna....
 
Fortsätt gärna att kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0