Söndag förmiddag

Jaha då var det söndag förmiddag igen. I går skjutsade vi Terese till Solna för hon skulle hälsa på ett par kompisar.
Carro var på gympatävling hela dagen.
Sami  och jag gjorde inte så himla mycket eller jo föresten det gjorde vi. Sami jagade dammsugaren och jag satt och sorterade papper och satte in räkningar i pärm.

Sami åkte på kvällen och hämtade Terese och Carro, jag började frosta av frysen det behövdes verkligen det var mer snö/is än vad vi har fått utomhus på hela den här vintern.
Nu är det klart i allafall ska bara torka ur den sen är det bara att sätta igång den igen.

I dag ska vi skjutsa tjejerna till Huddinge på en lägenhetsvisning sen ska Andreas skjutsa dom till deras kusin Wilma som fyller år idag.

Vad skönt det var att Carola inte gick vidare igår, jag tror att Andreas Johnson hade gått vidare om han sjungit låten själv. Vi röstade iallafall på Nordman.

Nu är det dags att göra lite nytta här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0