Snart fredag igen..........

Jaha då var det snart fredag igen, det känns som mina veckor består av måndag, tisdag sen helt plötsligt är det fredag.
I dag började båda tjejerna sent så dom gick för en liten stund sedan.

Terese var på tävlig igår,dom hade KM, hon kom hem med en silvermedalj på 100 m fritt och brons på 50 m fjäril. JÄTTEBRA!!!

I dag ska jag nog baka lite mer bullar för enligt Carros beräkningar kan det komma ganska mycket folk på lördag.

Pappa är nu på väg till sjukhuset för provtagning och läkarbesök inför cellgifterna imorgon. Hoppas proverna är bra.

Nu ska jag kolla på nyhetsmorgon en stund och samla kraft så jag orkar göra lite nytta. Jag har skitont i dag efter allt bakande.

 Det är kul med kommentarer!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0