Redan torsdag

Torsdag redan, igår mådde jag inte så bra hade ont som fan där Sami masserade. Det kändes som jag hade blivit överkörd över vänster skulderblad. I dag är det mycket bättre.

Jag har vunnit en kryssning till Åland med Viking Line, visserligen en dagskryssning men ändå. Det finns ju taxfree.

Snart ska jag ta en promenad till kiosken med hunden och köpa tidningen.

Uppdaterar mer i eftermiddag.

Carro har sorterat tvätt och dammsugit i dag det tackar vi för.

Terese har åkt med några kompisar till Tensta.

I kväll ska Sami och jag ner till kyrkan, vi har årsmöte i våran förening här i området. Det kan bli väldigt livat för det råder mycket delade meningar här.

Nu  ska jag kolla igenom Ellos katalogen som kom idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0