Mitt i veckan.......

I morse tog jag min dramaten vagn och gick till Vårberg för att handla. Jag passade på att handla för några dagar, det roliga är ju att jag alltid handlar för mycket men efter mycket om och men lyckades jag få ner allt i vagnen.

Stog en stund utanför centrum och pratade med Maria när Terese ringde hon hade håltimme från 9.15 till 11.30 så hon gick med hem. Hon drog vagnen HELA vägen hem, tack för det.

När det var dags för henne att gå tillbaka till skolan så passade jag på att gå med hunden en runda. Det kom världens hagel skur tur att man hade kepsen på sig för det var som igår popcorn som kom.

När jag kom hem med hunden hade någon varit här och busat, på ljuslycktan utanför dörren låg det en DIF matchtröja i storlek 140 cl.  Jag fattar inget men det ger sig säkert snart. Jag ska kolla med grannen i morgon om det är hon.

Nu ska jag snart börja med maten och Terese ska snart  åka till träningen.

I morgon ska hon till Eriksdalsbadet med klassen sen är det påsklov.

Ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0