Min lillebror fyller 37 år i dag!!!!!

Nu har vi precis kommit hem från Sigtuna där vi varit och gratulerat min lillebror som fyller 37 år idag.

Jag var på väg att stanna hemma för jag mådde riktigt dåligt, fryser svettas ont i halsen allmänt dåligt med andra ord. Slängde i mig lite tabletter så åkte vi och det gick ju bra, men jag fattar inte hur man kan bo så långt bort, det är ju nästan så man måste stanna på vägen och äta eller i allafall ha matsäck med sig......

Sami skjutsar just nu Terese till kyrkan, det är nån påskgudstjänst och dom skulle visst baka tårta.

Den här veckan är det påsklov så tjejerna är hemma hela veckan det är skönt.

På torsdag ska jag försöka få med Carro & Terese till simhallen för att simma lite. Carro och jag ska försöka simma på torsdagmornar innan hon ska till skolan det kan vi behöva båda två. Torsdagar är det ju varmt i vattnet också så det är skönt.

Tydligen blev det ingen gudstjänst för Terese för tiderna vi fick i mail från prästen var helt fel, det är ju lite tråkigt när hon har försökt gå på 3 olika gudstjänster nu under påsken. Men det är ju inte hennes fel.

I morgon ska pappa på provtagning igen och onsdag är det cellgifter igen.

Min man har tydligen blivit kidnappad av grannen för han försvann bara med honom.........

Nej nu ska jag börja laga mat till familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0