Äntligen!!!!!!!!!!!

Mamma ringde när dom hade kommit hem från sjukhuset. Pappa var ju där för provtagning och läkarbesök inför cellgifterna i morgon.

Äntligen fick vi (dom) possitiva besked, pappas PSA hade gått ner från 275 till 98 !!!!!!!!!!!! 
Alla dom andra proverna var också bra.

Det  betyder ju att pappa svarar bra på behandlingen, vilket är så otroligt skönt. Ny röntgen blir i slutet på mars början på april.

Annars har dagen varit bra, tog moppen och åkte och handlade.


Min granne Sussi ringde och frågade om jag skulle ut med hunden snart för hon ville följa med på en promenad.

Kanon kul att få sällskap, vi tog rundan förbi Spendrups så Zita fick bada. Promenaden tog ungefär 1 1/2 timme. Det var jätteskönt.


Nu ska jag börja baka lite igen lika bra att passa på när jag redan har ont. Eller???


Det blir mera bullar och så ska jag försöka mig på drömmar, vi får väl se hur det går.


Lämna en kommentar!


Kommentarer
Postat av: susanne

Hej tjejen!
Kul att höra ett positivt besked.... Bra att han svarar på behandlingen...
Ha det gott med din familj!
Kram Susanne

2008-03-11 @ 19:00:20
URL: http://www.seq60.se
Postat av: Karro

Härligt med positiva besked :-)
Kram

2008-03-12 @ 01:15:30
URL: http://www.tidigmamma.blogg.se
Postat av: Bea

Tack för dina inlägg på min blogg, speciellt om min pappa. Vad jag kan förstå är din pappa sjuk?...Skönt att höra att han svarar på behandling! =)
Hoppas ni får en bra dag, här i Västerbotten så snöar det(regnblandtar tror jag)... =/
Är verkligen less på snö nu, vill ha vår/sommar!!!
Kram kram/Bea

2008-03-12 @ 07:14:21
URL: http://mammabeas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0