Vilken hetta

Jag har legat ute i solen ett par timmar idag, det är riktigt hett ute. Jag hade med mig blomsprutan så jag kunde kyla ner mig lite. Det var ganska skönt, tänk om man hade haft en liten pool som man svalka sig i sådana här dagar.

Terese har varit på Personnebadet med klassen på förmiddagen och badat. Hon påbörjade sin 2 timmar långa och förmodligen varma resa till sin farfar strax efter 13. Hon skulle ringa när hon kom fram. Hoppas hon får det kul i Nynäshamn.

Sami ska vara på Ava MC med sin Ducati vid 16 tiden så jag kanske får ta moppen dit så han kommer hem.
I kväll ska han i allafall hjälpa Mauno med elen.

Resten av veckan ska vi fortsätta med altanen, hoppas att den blir klar när helgen är över, i vilket fall som helst så man kan sitta där. Det lär ju ta lite längre tid eftersom vi ska bygga en liten trappa också.

Snart är det dags för en liten runda med hunden innan jag hoppar in i duschen, det behövs kan jag lova.

Vad som händer mer i dag vet jag inte.

Fortsätt lämna kommentarer!!!

Kommentarer
Postat av: puffeltufflan



Hej Vännen!



HUH!! Jag håller med.. sicken hetta, blähhh!!

Jag fungerar inte så bra.. i tanken när det är kvalmigt väder..

Blir kvalmig i skallen med ju, hehehe



Hoppas ni blir snart klara med altanen,,

Det måste välan vara skönt när det är färdigt..



Måste nog ta mig en dusch igen inna bingen

... bor nästan där ju ler



Ha det underbart gott!!

Sköt om dig!!



Kram!

2008-06-04 @ 23:08:45
URL: http://puffeltufflan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0