Tisdag

Stannade till hos mamma och pappa när jag skjutsade Terese till skolan. Satt hos dom en stund innan jag åkte hem.

La mig i solsängen en stund med jag höll på att bli galen av mobilen, Terese skickade typ 1 miljon sms och Sami ringde ett par gånger. Det blev lite väl varmt så jag gick en.

Pratade en stund med Annika innan jag gick ut med hunden.

I morgon ska Sami lämna in Ducatin för värdering och tydligen är det leverans av Kawasakin på torsdag.

Vi ska åka iväg och köpa allt virke till altanen i dag för Sami skulle ha Marcus bil med sig hem. Hoppas han får tag på grannen eftersom dom skulle fixa elen åt honom idag. Han tyckte i och för sig att altanbygget är viktigare så det blir nog inget problem.

Måste bara kolla med dom andra grannarna och dom kan hjälpa till att bära, det kommer ju att bli lite virke.

Nu ska jag åka och hämta Terese.

Förresten så börjar Carro jobba på Flottsbro på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0