Tisdag morgon

I går skrev jag inget, men nu ska jag sammanfatta måndagen.

Tjejerna och jag tog en promenad till Skärholmen vi 14 tiden. Gick runt där och kollade lite, köpte lite smågrejer.
Sami kom och hämtade upp oss när han slutade så vi slapp gå hem i regnet.

Kvällen i går kändes lite konstig när det inte var nån fotboll på tv, vi har ju kollat på i stort sätt varje match.

I dag ska jag nog ta en sväng till Rusta och kolla lite.

I kväll skulle Sami´s chef komma hit och hämta lite plattor som han ska ha till sin tomt. Vi har ju ca 150 st plattor som ligger och skräpar nu när vi har gjort altanen.

Nu på morgonen har pappa varit och tagit prover inför cellgifterna i morgon.

Skriver kanske mer senare idag omdet händer något speciellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0