Sol storm & Sverige match

I morse regnade det en liten stund, kanske lite för lite men men. Sen har solen varit framme hela dagen men det har blåst STORM.

Carro har tillbringat sin dag på jobbet och Terese i skolan.
Jag har tvättat lite sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Jo jag håller på att läsa Mia Törnbloms bok Så Dumt, vi har ju faktiskt spelat fotboll tillsammans för länge sedan. Jag hade till och med hennes pappa som tränare ett tag. Hon har ju gjort en riktig resa.

När Sami kom hem fortsatte han på altanen, nu är det inte mycket kvar. Vi måste köpa lite till virke.
Vi passade på att ställa upp utemöblerna så nu kan vi sitta på altanen, vi slipper sitta i "skogen" nu.....

Carro har åkt in till Kungsträdgården för att kolla på Sverige-Grekland, vi andra sätter oss tillrätta i soffan i stället och äter glass.

Terese och jag åkte till centrum och hadlande matsäck till henne, dom har idrottsdag i morgon nere på IP.

Pappa var ju på sjukhuset i dag på provtagning och läkarbesök, det gick väldigt bra, hans PSA värde hade gått ner till 15 nu. I morgon är det ju cellgifter och på torsdag är det dags för hjärt/lungröntgen.

Nej nu är det dags att ladda för matchen.

Kom ihåg kommentarerna!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0