Snart läggdags för mig

Snart ärdet som sagt läggdags för mig, jag är så trött att det svider i ögonen.

När jag kom hem från affären på förmiddagen hade Carro och ? vaknat till någorlunda. Dom kom upp och åt frukost.
Straxt efter 12 kom Andreas hit, vi käkade lunch medans Carro duschade.
Dom 2 skulle åka till Örebro? och kolla på Djurgården när dom spelade träningsmatch. Tydligen förlorade dom. OJ så tråkigt.......

Carro är inte världens piggaste, hon har legat på soffan ett par timmar och sovit. I morgon jobbar hon mellan 7-11.

Terese och Krille ska till Rikard och hjälpa honom och städa huset innan flytten nästa vecka.

Nu ska jag kolla lite på tv innan sängen skriker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0