Provkörning och thaimat

I dag har det inte hänt något med den blivande altanen, Sami har sån fruktansvärd träningsvärk i benen. Han satt ju på huk hela dagen och jobbade i går.

Vi tog Ducatin och åkte till Ava MC där vi mötte upp "Rosen" för Sami skulle provköra en hoj åt henne. Vi provkörde en Kawasaki som jag faktiska gillade. Den kom man också upp på bakdäcket med. Jag gillade den mer än Yamahan.

Nu är det en granne till Carros kompis som är ute med Zita, hon frågade när dom gick "när vill ni ha tillbaka henne"...........

Carro och Terese har tagit moppen och åkt iväg till Sea för Carro skulle hämta sin lön sen skulle hon låta Terese få övningsköra lite innan dom handlar middag på Thairestaurangen och tar med sig det hem.

Jag börjar bli lite hungrig nu så jag hoppas dom kommer hem snart.

Hoppas alla har haft en underbar helg.

Ja Sussi ni är välkomna hit när altanen är klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0