Ont i halsen

God morgon!

I går kväll var vi hos mamma och pappa och hjälpte dom med nya tv´n. Det gick i alla fall bra.

Hemma igen kollade vi på fotbollen innan vi gick och la oss. Idag har jag så himla ont i halsen,vi får se hur det blir under dagen.
Sami skulle försöka låna hem en bil med dragkrok idag så vi kan åka och köpa det sista virket.

Terese och jag ska gå till Skopunkten om ett par timmar, hon behöver tydligen nya sommarskor. Det ligger ju 3 miljoner skor i hallen.................

Skriver mer senare nu ska jag hoppa in i duschen.

Nu har Terese och jag varit i Skärholmen och köpt skor. När vi var inne på Kvantum så ringde tjejernas pappa och frågade och han skulle komma och hämta oss, det fick han göra.

Det var skönt att slippa gå hem, TACK!

Han följde med in och fikade innan dom åkte vidare ut till landet. Nu är det tyst och tomt här hemma ett par timmar till.

Vi håller tummarna för att det inte kommer nåt mer regn i dag för då kan vi göra klart hela altanen, jag skulle behöva städa här hemma. Det är sågspån i hela huset känns det som.

Nu ska jag kolla igenom posten.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tack tack. =) Kram

2008-06-17 @ 11:45:01
URL: http://milansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0