Ny vecka

I går hände det grejer hela dagen. Sami och jag åkte till Sigtuna och gratulerade Kim som fyller 12 år idag. GRATTIS KIM!

Mamma och pappa var där också, morfar stannade hemma för han mådde inte så bra.

Vi satt ute och fikade men OJ vad varmt det var.
När vi kom hem åkte jag och handlade lite grönsaker till köttfärssåsen. Det var fullt runt middagsbordet i dag.  Terese's kille Krille och Carro's kompis Andreas åt här.

Sen kom Mauno hit och hjälpte till med altanen, jösse vad det gick undan nu är det bara halva kvar och trappan.
Altanen är så pass stor nu att jag snart kan flytta upp möblerna igen. Det blir så fint.

Carro har åkt till Flottsbro nu för att jobba.

Krille ska följa med Terese ner till Vårbergs IP för att kolla på när högstadiet i hennes skola har fotbollsturnering.
Det är ju skönt att det inte är stekande sol idag, det var det ju förra året och det var ingen höjdare att sitta å kolla i den värmen.

Den här veckan kommer pappa ha fullt upp:

Måndag: Spruta
Tisdag:  Provtagning & läkarbesök
Onsdag: Cellgifter (om proverna är bra)
Torsdag: Hjärt & Lungröntgen
Fredag: Ledig..........



Nej nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag nog gå ner till IP ett tag och kolla lite på fotbollen.

Kom ihåg kommentarerna!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0