Motorcykel åkning och altanbygge

I går hämtade vi våran NYA motorcykel. Det första vi gjorde var att åka till mamma och pappa och visa upp pärlan. Sen åkte vi hem och käkade middag.

Terese ville också provåka så hon och Sami åkte för att visa upp den för Robban och Maria men dom var inte hemma.

Vi tog sen bilen och åkte hem till Markus (Samis jobbarkompis) och fikade. Det blev lite senare en vi räknat med för killarna bastade och vi tjejer satt och snackade. Vi kom inte hem förrän klockan 1 på natten.

I dag på förmiddagen åkte Terese och jag till Skärholmen medans Sami tog hojen och åkte och köpte mer skruv. Det blev en liten avstickare till R & M som nu var hemma.

Mamma och pappa kom över och hjälpte till med bygget, eller det var pappa som hjälpte till mamma och jag satt och pratade.

Terese gick och mötte Krille vid bussen.

Efter middagen tog vi en repa med hojen till Rosenhill för en latte. Vi körde inte direkt den närmsta vägen utan Tungelstavägen med mycket kurvor. Den är så himla skön att åka på så det är nästan läskigt, ibland känns det som man är på väg att somna.

Carro har det bra i Eskilstuna och hon kommer hem i morgon.

Jag ska ju hjälpa Terese klass att städa i Hallunda i morgon mellan 10-13. Jag tar mig dit med moppen sen möter Sami upp mig för vi ska ju hem till hans moster som fyller 60 år.

På söndag är det Terese pappa som ska hjälpa till med städningen.

Nu ropar min man på mig, han har tydligen ett jobb till mig.

Kom i håg att lämna en kommentar!!!!!!

Trevlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0