Målat staket..........

Underbart väder och otroligt varmt idag igen.

Jag åkte och handlade på förmiddagen eftersom Carro skulle ha moppen. Hon skulle på anställnings intervjuv på Flottsbro. Hon skulle tydligen få reda på tider och dagar på onsdag som hon ska jobba.

När hon kom tillbaka hem låg vi och solade en stund, jag tyckte det var för varmt så jag gick in en stund.

Mamma och pappa kom förbi och fikade då satt vi ute fast i skuggan det var skönt.

Jag åkte och hämtade Terese i skolan och vi åkte till Eurostore och handlade, jag passade på att gå in på ÖB och köpte utelasyr till staketet.

När vi ätit middag så åkte Sami iväg med en granne och handlade grejer till hans badrum/bastu. I morgon sätter dom igång med el jobbet där.

Jag passade på att måla staketet så vi slipper göra det när altanen är klar.

På onsdag ska Terese åka till sin farfar och sova där sen ska hon följa med honom till hans jobb på torsdagen. Han jobbar som lärare.

Nu ska jag kolla klart på CSI innan jag ska lägga mig.

Kom ihåg kommentaren innan ni lämnar min blogg för i dag!!!!!!

Kommentarer
Postat av: susanne

till att ha det bra att ligga hemma och sola på dagarna medans jag måste arbeta... snyft...



Kram Susanne

2008-06-02 @ 22:30:26
URL: http://www.seq60.se
Postat av: susanne

till att ha det bra att ligga hemma och sola på dagarna medans jag måste arbeta... snyft...



Kram Susanne

2008-06-02 @ 22:31:00
URL: http://www.seq60.se
Postat av: susanne

stammar gör jag visst också ser jag...fniss...

2008-06-02 @ 22:32:02
URL: http://www.seq60.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0