Jippi helg igen

Jaha då var det fredag IGEN. Dagen började med att jag fick hoppa på moppen klockan 7 i morse för att åka till AVA MC och hämta upp Sami. Han skulle ju lämna in hojen på service.

Han lyckades komma upp i  100 mil igår efter turen han tog då.

Terese var ute på en Grekisk kolgrills restaurang med sin pappa och farmor i går.

Carro, Linda och Emil satt här hemma och förfestade innan dom åkte in till stan för krogbesök.

Det första jag så i morse när jag gick ner var dörrnycklarna på golvet och en bricka från MC Donalds. Fyllehunger kanske........ Linda åkte hem vid 9 tiden. Det luktade riktig fylla från rummet kan jag lova.Dom kom tydligen hel 04.30 i morse.

Ska bli spännande att se hur länge dom ska sova i dag, jag kanske ska dammsuga hallen där nere.... eller????

Sami skulle få hjälp av Pirre att få hem hojen.

I kväll ska Sami över till Mauno och fixa klart hans el vare sig han vill eller inte.

Jag ska snart åka och handla.

Ha en bra dag i solen!


Kommentarer
Postat av: Terese

Aaa. det lukade pyton i MITT rum!..

2008-06-27 @ 23:25:03
URL: http://teresek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0