70 års kalas idag!

I går åkte vi och köpte det sista virket till altanen, så den är nog klar till midsommar.

Terese åkte ju ut till landet med sin pappa igår men hon kommer hem idag eftersom hon ska jobba.

Jag har blivit förkyld, igår hade jag så himla ont i halsen, frös och svettades. Nu i morse när jag gick upp så var det ganska snorigt.

Fanny (brorsans dotter) är hos farmor och farfar (min mamma & pappa) och hon ska följa med oss när vi ska på Märtas 70 års "kalas".

Det är en lite halvtung dag idag. Det är 4 år sedan Märtas man Lasse dog, jag & Carina höll på i 15 min 49 sekunder med HLR innan ambulansen kom. Det var inget som hjälpte. Terese och Sara var dom som hittade honom vid bilen och skrek på mig.

Men idag ska vi i allafall gratulera Märta och ha det trevligt!

I kväll ska Sami hjälpa Mauno med elen sen är det altanen som gäller.


Kommentarer
Postat av: sara

hoppas märta hade en bra födelsedag utan att tänka på allt som har hänt och istället tänker på det positiva. Alla trevliga gäster och vänner. Sara

2008-09-01 @ 11:59:55
URL: http://saraevarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0