Varit och slängt skräp

I dag har vi varit på sopstationen och slängt allt skräp, totalt blev det 2 fulla släpkärror. Nu kommer man till och med in i förrådet.

Vi åkte förbi Robban &  Maria och lämnade tillbaka släpet så nu är alla måsten gjorda.

När vi kom hem så började vi raka Zita på halsen och en bit ner på bröstet, hon har fått några sår där. Vi vet inte riktigt om det våteksem eller om det är hundbett.

Hon har lekt med två olika hundar som båda har nafsat henne i halsen. Hon pep till båda gångerna när hundarna nafsade/bet henne, men det är ju så svårt och se eftersom hon har så MYCKET päls. Nu har vi iallafall både klippt och rakat halsen och tvättat ordentligt. Vi hoppas att det funkar med det vi gör.

I morgon ska vi åka och hämta MIN bil, så nu blir det tvättning och vaxning som gäller dom närmsta dagarna. Jag ska ha områdets renaste bil... Jag har även bestämt att MIN bil ska stå i garaget, så det så!


Nu ska jag kolla lite på tv, det blir lopplådan tidigt ikväll eftersom Sami börjar jobba i morgon.

Ha en underbar söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0