Tvättat bilen

I går tvättade jag bilen invändigt. Det var ett riktigt supermedel jag fick av pappa. Nu är all klädsel ren, säten, ryggstöd,taket allt är skinande rent.


Sami hjälpte till på slutet efter han blev klar med jobbet hos grannen. Vi blev klara vid 23 tiden.


Det blev ingen cellgiftbehandling för pappa i dag för det var nåt blodvärde som var för lågt.


Mamma och pappa  kom över hit och övervakade mig när jag tvättade bilen, sen verkar det som pappa tycker att det är kul att ge order. Hela tiden sa han: tvätta där, putsa där, torka där.................


Fan det var ju 100 grader ute idag, svetten bara rann men nu är bilen så himla fin.


Terese är ute och kör moppe, hon skulle åka och tanka sen vet jag inte vart hon tagit vägen för hon har varit borta ett tag nu.

Jag vet inte ens om hunden har varit ute. Hon kanske skulle åka till sin pappa fram och tillbaka ikväll.


Jag ska snart hoppa in i duschen sen ska jag fixa middagen.


Hoppas ni får en underbar sommarkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0