Solat, badat och läst teori

I dag har jag varit på Personnebadet med mamma och pappa. Man får ju inte en lugn stund när man är med dom på en badplats.

Man hinner precis lägga filten på gräsmattan så ska det badas, sen sola i 10 minuter sen ska vi bada igen, sen är pappa hungrig. Då är det bara gå och handla mat, sen bada igen sola bada..............

Nu fattar jag varför mamma och pappa är själva i poolen när dom är på Mallorca. Dom leker ju som så barn. Dom sätter fötterna mot varandras och skjuter ifrån, mamma håller på med balett  och pappa leker flodhäst.

Ok det var faktiskt lite roligt att se dom speciellt pappa så glada.

Snart ska jag hoppa in i duschen sen ska jag ta en sväng med hunden innan det är dags för oss att gå ner till bilskolan för handledarutbildningen som börjar klockan 17.

Terese är just nu på sin pappas jobb, hon ska snart åka ut till Arlanda. Planet går vid 18.30 tror jag. Hon kommer hem igen på måndag sen åker hon på träningsläger den 9/8.

Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0