Snart semester för Sami

I dag känns det i fötterna att Carro, jag och Zita var ute i 2 timmar på promenad. Det var fruktansvärt fuktigt ute men vi fick inte något regn.

Terese kom hem från sin pappa på kvällen, dom hade blivit klara med hela flytten, nu är det bara lite städning kvar.

I dag jobbar Terese sista dagen. Carro är på sitt jobb och är inne på sin sista vecka.

Sami går  på semester på fredag, det är bara jag som inte får någon semester. Jag får ju fortsätta göra samma saker som jag alltid gör.

Nu har vi ju i allafall en vecka planerad och det känns bra, under den veckan ska jag försöka simma varje kväll i poolen som håller ca 30 grader. Det ska bli så himla skönt.

Nu är det snart dags för en dusch, sen ska jag försöka få med mig Terese på en promenad med hunden bort till kiosken och köpa glass och tidningen.

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0