Köpt bil

I dag sov vi länge, vi vaknade inte förrän kl 11. Va skönt det var att sova så länge, det var ett tag sedan jag sov så länge.

Precis när vi hade satt oss i bilen för att åka till svärmor och gratta henne så ringde mamma och sa till oss att vi skulle åka till Bromma för dom hade hittat en bil till mig. Jag har ju bestämt mig för att ta körkort och våran bil har ju automatlåda. Eftersom det är både Carro och jag som ska övningsköra så behöver vi en bil. Den som mamma och pappa hade hittat är en Seat Ibiza silver färgad 1,6 -99. Jättefin var den, finare kommer den bli när jag/vi har tvättat och vaxat den.

Jag har även anmält oss till handledarutbildningen den 31/7 så snart är det lika bra att ni håller er inne för jag kan dyka upp överallt..............

När vi var klara i Bromma åkte vi till Sigtuna för kalas hos svärmor. Hon blev jätteglad för skålen vi köpt på Kosta.

Nu har vi ätit middag och Sami skjutsar just nu Carro till Solna för hon ska åka med Petra till hennes land och vara där hela veckan.

Terese är just nu på väg hem från sin pappa.
Vad som händer i helgen har jag ingen aning om nu, förmodligen så lite som möjligt. Sami börjar ju jobba på måndag och 2 veckor innan det blir semester i 2 veckor till.

Nu ska jag nog ta en Xider och kolla lite på tv.

Ha en underbar helg!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Min bil skulle säkert passa er jättebra! Det är en Peugeot 307, blå och jättefin. Vill ni köpa??

Kram Y

2008-07-18 @ 20:03:11
URL: http://wingren.blogg.se/
Postat av: susanne

Tjena tjejen!

Vad ni verkar haft trevligt på er tripp.... Nu tar jag en veckas semester med familjen sen åker jag hem och dom andra stannar kvar på landet.. Får bli mer semester för mig senare, du vet sist in får man ta den semester som finns kvar även fast det är på samma jobb... Men nästa år är det jag som lägger in om semester först... Kul att du skall ta körkort, köpte ni bilen eller... Ha det gott så hör jag av mig när jag kommer hem, du kanske kan komma hit och fika då när jag är ensam hemma... suck...

Kram Susanne

2008-07-18 @ 23:07:18
URL: http://www.seq60.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0