Grillning

På förmiddagen idag åkte Sami och jag hem till Robban och Maria för en fika, plus att vi skulle låna deras släp. Vi har ju en hel del skräp att slänga efter altanbygget. Vi ska även slänga Carros gamla säng och alla papperskassar med tidningar.

Fikandet tog lite längre tid än vi räknat med så skräpet får slängas i morgon.

Det bestämdes att Robban med familj skulle komma över i kväll och grilla med oss. Det ska bli jätte trevligt.

Carro är nu på Petras land och har det mysigt. Terese håller förhoppningsvis på att städar sitt rum.

På måndag ska vi med pappas hjälp hämta MIN bil.

Jag vill börja köra NU. Så fort vi/jag har fått hem bilen ska jag tvätta, vaxa och putsa på pärlan.

I morgon är det Samis sista semesterdag, sen jobbar han i 2 veckor innan det är semester igen i 2 veckor.

Nej nu ska jag börja förbereda middagen, det blir grillade kycklingfile'er, fyllda champinjoner, grillad sparris och ris.

Ha en underbar lördagkväll!

Här kommer en bild på min pärla, den ska tvättas snart........


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0