Första raset med moppen

I går rasade Terese med moppen, tydligen blev hon prejad. Det händer ju nästan hela tiden när man kör. Många bilister klarar ju inte av att ligga bakom en moppe med en tjej på när det är en 30 väg.

Tur i oturen så gick det bra för Terese, med tanke på hur moppen såg ut så borde hon ha gjort sig mer illa. Det blev bara några ytliga skrubbsår och ett lite svullet knä.

www.teresek.blogg.se

I dag är hon i allafall inne i Kungsan och jobbar.

Jag ska till läkaren idag 11.30 för jag behöver nya värktabletter.

Sami tog motorcykeln till jobbet idag eftersom han skulle jobba inne på firman idag. Han ska ut och köra efter jobbet idag också.

Nej nu ska jag börja göra mig i ordning.
Ha en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0