Första dagen på nya året!!!!

Nu är det 2008 med allt vad det innebär.

I går var mamma, pappa och morfar här och åt med oss. Jättetrevligt och min mat var riktigt god.
Han är rolig min morfar säger hela tiden "Det var gott det här", pappa och jag satt och höll räkningen, han så så 6-7 gånger under bara förrätten sen blev det en himla massa gånger under varmrätten också.

Trevligt var det i allafall, det som är lite jobbigt är att pappa har så ont, det gör såååå ont i mitt hjärta när han ber mamma om en till morfintablett. Pappa har ju aldrig varit någon som har ätit värktabletter han har ju en så hög smärttröskel.

I morgon ska pappa vara på SÖS klockan 8.00 för att göra 2 olika röntgen, EKG, provtagningar mm. Sen ska han tillbaka den 8/1 för svar och förmodligen få reda på när cellgifterna kan börja.

Carro skickade sms till mig att dom satt i bilen på väg hem till hennes kompis kl 04.19 i natt, hon är ordentlig hon, undrar om jag ska ringa och väcka henne nu..............

Terese firade nyår med sina kompisar och Emelie sov kvar här.

Vi var ute och kollade när grannarna sköt raketer, synd att det var så mulet men det var mycket raketer i natt.

Min man ligger på soffan och kollar på Ronja Rövardotter och säger att hans hjärna krymper, undrar varför....... kan det vara för många öl i går/natt.................... kanske.

Nej nu ska jag också kolla på Ronja.

Gott nytt år 2008!!!!!!!!

Krama varandra ordentligt!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0