Tisdag

I dag hade båda tjejerna sovmorgon. Jag gick med Terese till Vårbergs centrum och handlade. Tog sedan en liten avstickare till mamma och pappa.
Nu har pappas hår börjat trilla av ordentligt, han var och klippte sig väldigt kort igår och när han drog med fingrarna genom håret så kunde man tro att det var "rester" från när han var hos frisören.

Mamma kom ut på balkongen med pappas kudde och den var ganska full med gråa korta hårstrån.

Det håret pappa har känns som mjukt bebishår.
Vi får väll se om han kommer att tappa allt hår eller inte. Läkaren hade ju sagt att han kunde börja tappa håret efter 3:e cellgiftbehandlingen men det började strax innan.
Men men vi får se vad som händer.

I dag åker Carro direkt till träningen så vi får se om det blir jag eller Sami som får gå och möta henne under bygglov i dag. Det kanske är bäst att jag gå så Sami kan kolla hur man bygger en snygg altan eftersom han ska bygga en här så småningom.

Snart får vi våran nya bil, gissa om mannen längtar. Det är en Subaru Legacy, automat och 4 hjuls driven. Han är ju som ett barn på julafton, vi ut sen och åka på grusvägar.

Nej nu ska jag börja laga middagen.

Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: barnet på julafton

Hehe...
det kan du fatta att jag längtar...

2008-02-19 @ 19:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0