Tisdag morgon

I går var det måndag i dag tisdag snart är det fredag. Veckorna går så himla fort.
Igår efter att jag varit ute med hunden så tog jag min moppe och åkte till centrum och handlade. Efter det bar det av till mamma och pappa, fick sitta en stund utanför porten och vänta på dom för dom hade varit med morfar hos läkaren.

När dom väl kom hem så hjälpte jag mamma att tömma bokhyllan i deras sovrum, mamma och jag gick ner i källaren med ungefär 8 papperskassar böcker och upp till grovsoprummet med bokhyllan.

Under tiden hade pappa satt på kaffe så det blev fika när vi var klara.

När jag kom hem hade Carro kommit hem så MIN data var upptagen resten av dagen, jag har försökt få min man att fatta att vi behöver en till data hit hem.

I morgon ska pappa få sin 3:e cellgiftbehandling och så ska dom rita och förbereda för strålningen av axeln på torsdag. Nu har pappa börjat tappa håret, läkaren hade sagt att man kan börja tappa håret efter 3:e behandlingen.

Annars mår han bra förutom värken, det är så himla skönt.

Ja vad händer i dag då???
Jo jag tror att jag ska städa lite här hemma, golven behöver skuras och även badrummen så det är lika bra att sätta igång nu.


Nu är det tack och hej!

Mera kommentarer vill jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0